Főbb feladatok, munkák:
Új munkavállalók keresése, állásinterjúkon való akív részvétel Oktatási tervek készítése a kollegák részére Oktatások szervezése Dolgozói elégedettség monitorálása – fejlesztése Dolgozókkal kapcsolatos kimutatások készítése – analizálása Kapcsolattartás a központi HR részleggel Dolgozók mindennapos ügyeinek intézése (igazolások, jelenlétiívek, orvosi alkalmasságik, munkavédelmi eszközök kiadása …stb) A menedzsment napi munkájának támogatása, prezentációk készítése, adminisztráció Vendégek fogadása – baratságos légkör előkészítése a megbeszélésekhez
Az álláshoz tartozó elvárások:
Szakirányú végzettség vagy min 3 éves tapasztalat hasonló munkakörben Tárgyalóképes angol nelvtudás írásban és szóban Önálló precíz munkavégzés MS office középszintű ismerete
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
B kategóriás jogosítvány